سرامیک جرقه زن آبگرمکن و جرقه زن بخاری

الکترودهای جرقه زن به عنوان یکی از مهمترین قطعات پکیج های دیواری و انواع مختلف آبگرمکن ،توسط شرکت‌های مختلفی تولید و طراحی می‌شود. بسته به کیفیت تولید و طراحی قطعه، کارایی و همچنین جنس آلیاژ مورد استفاده در تولید الکترود، قیمت خرید این محصول متغیر است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت. برای استعلام لیست قیمت انواع الکترود جرقه زن می‌توان از این مرکز فروش مستقیم اقدام کرد.

مشخصات سرامیک جرقه زن آبگرمکن

الکترود جرقه در انواع مختلف، طراحی و تولید می‌گردد و به همین دلیل اگر سری به بازار فروش قطعات تاسیساتی بزنیم با انواع مختلفی از این محصول مواجه می شویم. برای تشخیص بهترین انواع الکترودهای جرقه زن لازم است که ویژگی های آن را بدانیم. مهمترین مشخصه های مربوط به انواع الکترود جرقه زن با کیفیت عبارتند:

  • طراحی اصولی: کیفیت طراحی یکی از مهم ترین موارد در الکترودهای جرقه زن است. قطعات جرقه زن باید به صورت کامل به یکدیگر متصل شده باشند و دچار لرزش یا ترک نباشد چرا که در این صورت موجب ایجاد اتصالی و آسیب به پکیج می‌شود. سیم الکترود، نوک و سوکت الکترود سه جز مهمی هستند که در زمان خرید باید به طراحی آن دقت شود.
  • جنس میله: میله فلزی مهمترین قسمت الکترود جرقه است که لازم است از آلیاژ مناسبی طراحی شده باشد. بهترین متریال برای تولید این قسمت از الکترود، آلیاژ نیکل کروم است که به عنوان بهترین آلیاژ در تولید الکترود استفاده می‌شود.
  • عایق مناسب: عایق یکی از مهمترین قطعات الکترود جرقه است که ضروری است از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا الکترود عمر مفید بالاتری داشته باشد. چینی و سرامیک دو متریال مهمی هستند که برای قسمت عایق الکترودهای جرقه زن مورد استفاده قرار می‌گیرند و لازم است از درجه کیفی ممتازی برخوردار باشند.

بخاری ها هم مهم ترین وسیله کارآمدی هستند که با گرمایی که تولید می‌ کنند گرما بخش فضای خانه می‌ شوند اما وقتی که هر کاری می کنی بخاری روشن نمی شود چه می کنی جرقه زن بخاری دچار مشکل شده و نمی تواند بخاری را روشن کند بنابراین به دنبال ایراد آن می گردی. وقتی که فندک نمی ‌تواند درست کار کند و بخاری را شعله ور کند اولین چیزی که به نظرت می‌ رسد این است که شاید گاز قطع شده، دقایقی منتظر می مانی و باز مجدد امتحان می کنی می توانی‌ از کبریت برای روشن کردن استفاده کنی بعد باید روی فندک دقت میکنی و می بینی که دارای دو پیچ حداقل و حداکثر تنظیم است که اگر این دو پیش به درستی تنظیم نشده باشد جرقه زن کار نخواهد کرد.

پس پیچ ها را کاملاً محکم می کنی و اگر باز هم فندک یا همان جرقه زن کار نکرد و نتوانست بخاری را شعله‌ ور کند نتیجه می گیری که باید تعویض شود. شما می توانید با خرید بهترین جرقه زن بخاری گازی از معتبر ترین مرکز خرید، بخاری خود را تعمیر کرده و دوباره گرما را به فضای خانه خود منتقل کنید. برای اطلاع از قیمت جرقه زن با این مرکز تماس بگیرید.

در این مرکز بهترین و با کیفیت ترین جرقه زن بخاری تولید و به فروش می رسد. شما با استفاده از این نوع جرقه زن تا مدت ها دیگر نیازی به تعویض جرقه زن نخواهید داشت زیرا بهترین و با کیفیت ترین جرقه زن را خریداری کرده اید.

فروشگاه سرامیک جرقه زن آبگرمکن

در فروشگاه جرقه زن بخاری گازی بهترین و با کیفیت ترین جرقه زن تولید شده است و به فروش می رسد. افرادی که قصد خرید این وسیله کارآمد برای بخاری گازی را دارند می توانند به این فروشگاه مراجعه کنند. بخاری های گازی از قسمت های مختلف تشکیل شده اند. مهم ترین قسمت آن که مربوط به روشن و خاموش کردن بخاری است. جرقه زن اگر درست کار نکند نمی توانید شمع را روشن کنید بنابر این بلافاصله خاموش می شود.

برای روشن شدن بخاری همه این قسمت ها مانند شمعک، ترموکوپل، پیلوت سالم باشند تا بتوانند عمل گازرسانی را به خوبی انجام دهند و جرقه زن کار کند. شما باید جرقه زنی را که خریداری کنید از معتبر ترین مراکز فروش باشد تا مظمئن باشید دوباره مجبور نخواهید شد هزینه دیگری برای خرید جرقه زن پرداخت نمایید.